2.5

Niin, minulla olisi sellainen ongelma, etten voi luoda miessimiä... Kun vaihdan naisen mieheen, niin peli tilttaa ja sammuu. Kokeilin accesorieskansion poistamista, mutta ei auttanut. Kaipaan apua...

23.4.10

Ajattelin vähän muutta tätä legacyä, kunhan saan nuo kaksi vikaa osaa ulos:) Ainakin itse pidän aiheesta. En tosin saa tuota sims clean pack installeria tomimaan kunnolla, joten toteutus ei ole niin laadukasta...

21.3.10

Aloitan nyt osan tänne tekemisen, sillä haluan tehdä tätä eteenpäin, mutta en aio tehdä sitä ennen kuin osat olen tänne laittanut. Tosin epäilen lukeeko kukaan tätä. No kunhan saan nämä valmiiksi tehdyt osat alta, niin alan panosta laatuun ja mainontaan.

---------------------------------------

29.1.10

Noin, en ole tätäkään unohtanut:) Olen yrittänyt korjata sivupohjaa ja se menikin kokonaan uusiksiXD En ole siihen vielä tyytyväinen, mutta yritän parhaani. Ja myös muuta olen tehnyt tänne!!! Huomaako kukaan? Poistin sen kaamean soittimen mikä on kiusannut minua kauan. Aah, rauha täällä taas^^U

 

---------------------------------------

 

Ajattelin pitää vähän taukoa tästä legacystä:( En siis kuitenkaan aio lopettaa, mutta haluaisin tehdä nyt pelkästään tuota toista tarinaani. Osa kyllä olisi valmis, mutta en jaksa laittaa sitä tänne, kun en niin innostunut ole nyt. Lupaan, että se kyllä joskus tulee:D